[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Piter J., Poznawanierodowiska wychowawczego, Wrocaw 1960.Planchard E., La recherche enpedagogie, Louvain 1967.Schmidt H.D., Empirische Forchungsmethoden derPddogogik, Berlin 1961.Skórny Z., Obserwacja psychologiczna dziecka, Warszawa1961.Skórny Z., Obserwacje, interpretacje i charakterystyki psychologiczne,Warszawa19683.Skórny Z., Wspóczesne metody bada psychologicznych, Wrocaw 1966.Travers R.M.W., An Introduction to Educational Research, New York 19642.Tyler L.E.,Testy i pomiary w psychologii (t.z ang.), Warszawa 1967.Wroczyski R.,Piloch T.(red.), Metodologia rodowiskowych bada pedagogicznych,Warszawa 1970.Zaczyski W., Rozwój metody eksperymentalnej i jej zastosowaniew dydaktyce^Warszawa 1967.Zankow L., O przedmiocie i metodzie bada dydaktycznych (t.zniem.), Warszawa j1967.Zieleniewski J., Efektywno bada naukowych.Warszawa 1966.Rozdz.V NAUKI WSPӣPRACUJCE Z PEDAGOGIK 1.HistoryczneAgazzi A., Panorama delia pedagogia d'oggi, Brescia 1953.Barycz H., Rozwój historii owiaty, wychowania i kultury w Polsce, Kraków 1949.Boyd W., The History of Western Education, London 19474.Brubacher J.S., A History ofthe Problems of Education, New York 1947.Butts F.R., A Cultural History of Western Education, New York 1955.Collard F., Histoire de la pedagogie, Bruxelles 1920.Compayre G., Histoire de la pedagogie, Paris 191726.Curtis S.J., Bolltwood M.E.A., A Short History of Educational Ideas, London19562.Gal R., Histoire de l'education, Paris 19614.Geschichte der Erziehung, Berlin 19622.Hubert R., Histoire de la pedagogie, Paris 1949.Jarman T.S., Landmarks in the History of Education, London 19632.Konstantinow N.A., Smirnow W.Z., Istorija piedagogiki, Moskwa 19592.Kot S., Historia wychowania, t.1-2, Lwów 19342.Kot S., Zarys dziejów wychowania jako funkcji spoecznej, Warszawa 19472.Kot S., róda do historii wychowania, t.1-2, Warszawa 1929-30.Kurdybacha .(red.), Historia wychowania, t.1-2, Warszawa 1965-67.Marrou H.J., Histoire de 1'Education dans l'Antiquite, Paris 1948; (t.poi.),Historia wychowania w staroytnoci, Warszawa 1969.Nawroczyski B., Polska myl pedagogiczna, Lwów 1938.Power E.J., Main Currents in the History of Education, New York 1962.Riboulet L., Historie de la pedagogie, Paris-Lyon 194111.Schmid K.A., Geschichte der Erziehung von Anfang bis auf unsere Zeit, 1-5 B.Stuttgart 1884-1902.Suchodolski B., O nowy typ historii wychowania, Nowa Szkoa" 1948 nr 4.Suchodolski B., La pedagogie et les grands courants philosophiues, Paris 1960.Weimer H., Geschichte der Padagogik, Berlin 195612.Wooszyn S., Dzieje wychowania i myli pedagogicznej w zarysie, Warszawa 1964.Wooszyn S., róda do dziejów wychowania i myli pedagogicznej, t.1-3,Warszawa 1965-1966.2.EmpiryczneL'Adolescence, Paris 1969.Altman J., Biologiczne podstawy zachowania (t.z ang.), Warszawa 1970.Baley S., Psychologia wychowawcza w zarysie, Warszawa 19604.Baley S., Wprowadzenie do psychologii spoecznej, Warszawa 1959.Baley S., Zarys psychologii w zwizku z rozwojem psychiki dziecka, Wrocaw19462.Bastin G., Les Techniues sociometriues, Paris 1962.Bogdanowicz J., Rozwój fizyczny dziecka.Warszawa 19583.Bogdanowicz J., Waciwoci rozwojowe wieku dziecicego, Warszawa 1966.Busemann A., Padagogische Psychologie, Leipzig 1932.Biihler Ch Dziecictwo i modo (t.z niem.), Warszawa 1933.Bystro J.St., Szkoa i spoeczestwo, Lwów 1930.Bystro J.St., Szkoa jako zjawisko spoeczne, Warszawa 1934.Clarke A.M., Clarke A.B., Upoledzenie umysowe (t.z ang.), Warszawa 1969.Chaasiski J., Spoeczestwo i wychowanie, Warszawa 19582.Chaasiski J., Szkoa w spoeczestwie amerykaskim, Warszawa 1936.Dbrowski K., Higiena psychiczna, Warszawa 1962.Debesse M., Psychologia dziecka od urodzenia do wieku modzieczego (t.zfranc), Warszawa 1963.Durkheim E., Pedagogie et socjologie, Paris 19222.Dybowski W., Fizjologiczne podstawy wychowania (W:) Encyklopedia Wychowania,Warszawa 1933, t.1.Evans R.M., Sociometry and Education, London 1962.Fleming C.M., The Social Psycholog}' of Education, London 1957.Gottlieb W., Socjologiczne podstawy wychowania (W:) Encyklopedia Wychowania,Warszawa 1933, t.1.Green D.R., Psychologia szkolna (t.z ang.), Warszawa 1970.Hetzer H.(Hrsg), Padogogische Psychologie, Góttingen 19592.Hurlock E.B., Rozwój dziecka (t.z ang.), Warszawa 1960.Hurlock E.B., Rozwój modziey (t.z ang.), Warszawa 1965.Jersild A.T., Child Psychology, New Jersey 19605.Kasprzak M.(red.), Higiena szkolna, Warszawa 1958.Kopczyska J., Higiena dziecka w wieku szkolnym, Warszawa 1958.Lindgren H.C, Psychologia wychowawcza w szkole (t.z ang.), Warszawa 1962.Livingstone R., Education for a World Adrift, Cambridge 1943.Moreno J.L., Fondements de la sociometrie, Paris 1963.Pastuszka J.ks., Charakter czowieka, Lublin 19622.Przihoda V., Wstp do psychologii pedagogicznej (t.z czesk.), Warszawa 1961.Rouma G., Pedagogie sociologiue: les influences du milieu en education, Paris1914.Rowid H., Psychologia pedagogiczna, Kraków 1937 19382.Selye H., Stress ycia (t.z ang.), Warszawa 19622.Skinner Ch.E., Educational Psychology, Englewood Cliffs, New York 19594.Skowron S., Dziedziczno Warszawa 19622.Spionek H., Zaburzenia psychoruchowego rozwoju dziecka, Warszawa 1965.Strunz K., Padagogische Psychologie fur hóhere Schulen, Miinchen 1959.Suchodolski B., Oko W.(red.), Spoeczna funkcja wychowania, Warszawa 1959.Szczepaski J., Socjologia.Rozwój problematyki i metod, Warszawa 1961.Szczepaski J., Socjologiczne zagadnienia wyszego wyksztacenia, Warszawa1963.Szuman S., Skowron S., Organizm a ycie psychiczne, Warszawa 1934.Szuman S., Psychologia wychowawcza wieku dziecicego, Warszawa 1946.Szuman S., Psychologia wychowawcza wieku szkolnego, Warszawa 1947.Wall W.D., Wychowanie i zdrowie psychiczne (t.z franc), Warszawa 1960.Wolaski N., Rozwój biologiczny czowieka, Warszawa 1970.Wooszynowa L., Psychologia pomaga wychowaniu, Warszawa 1960.Wroczyski R., Wprowadzenie do pedagogiki spoecznej, Warszawa 1966.Zaborowski Z., Psychologia spoeczna a wychowanie, Warszawa 1962.Znaniecki F., Socjologia wychowania, t.1-2 , Warszawa 1928-30.ebrowska M.(red.), Psychologia rozwoju dzieci i modziey, Warszawa 1965.3.wiatopogldoweBauman Z., Idee, ideay, ideologie, Warszawa 1964.Bauman Z., Wizje ludzkiego wiata, Warszawa 1963.Behn S., Philosophie der Werte als Grundwissenschaft der padagogischenZieltheorie,Munchen 1930.Cathrein V.SJ., Diekalolische Wetanschauungin ihrenGrundlinien, Munclien 19216;(t.poi.), wiatopogld katolicki, Pozna (b.r.w.).Chmieleska J., Oniektórych bdach w wychowaniu postawy ideowej dzieci,Kwartalnik Pedagog." 1957 nr 1.Chojnacki P.ks., Podstawy filozofii chrzecijaskiej, Warszawa 1955 s.149-194.Chojnacki P.ks., Z psychologii wiatopogldu chrzecijaskiego,Warszawa 1923.Hessen S., O sprzecznociach i jednoci wychowania, Lwów 1939 s.1380.Hessen S., wiatopogld i edukacja, Kultura i Wychowanie" 1933/34 nr 1.Hornowski B [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • coubeatki.htw.pl